Thorax helpt je met functioneel applicatiebeheer
Bij de meeste zorggerelateerde organisaties zijn ICT-zaken niet direct een hoofdactiviteit. Begrijpelijk, want de gemiddelde hulpverlener wil cliënten helpen en daar het liefst zoveel mogelijk tijd aan besteden. Toch is een goede inrichting van je ECD onmisbaar als je zorg van het hoogste kwaliteitsniveau wilt leveren.
Goede applicaties helpen hulpverleners helpen
Kadera, een organisatie die zich onder andere richt op de aanpak van huiselijk geweld, is zo’n organisatie die Thorax inzet voor hun functioneel applicatiebeheer.
“Ze weten waar ze het over hebben”, geeft Kadera, aanpak Huiselijk Geweld aan als belangrijkste reden om gebruik te maken van Thorax’ ondersteuning bij applicatiebeheer. “Medewerkers van Thorax kennen onze processen en hebben verstand van ons ECD.”
Sociaal werkers met specialistische IT-kennis
Thorax is anders dan andere IT-specialisten. We zien onszelf niet per se als IT’ers, maar meer als sociaal werkers met IT-affiniteit. IT zal, door de hulpverleners die we helpen, overigens niet snel ‘leuk gevonden’ worden. De gemiddelde professional begrijpt ook wel dat dit erbij hoort om het proces te laten draaien. Maar het goed uitvoeren van het werk wordt, mede door de enorme administratiedruk, wél heel lastig gemaakt op deze manier. Daarom willen we IT inzetten om het werk gemákkelijker te maken, zodat ‘onze’ hulpverleners zoveel mogelijk tijd overhouden voor hun cliënten.
Hierom kies je voor Thorax:
We zijn al meer dan 25 jaar actief in het sociaal domein en hebben, dankzij deze ruime ervaring, veel kennis van de sector in huis.
We begrijpen met welke (administratieve) uitdagingen de hulpverlener te maken heeft. En we begrijpen dat de applicatiebeheerder binnen de organisatie kampt met een hoge werkdruk. Thorax helpt door slimme IT-oplossingen te verbinden met het sociaal domein.
We springen snel in, dáár waar organisaties dit nodig hebben. Denk dan bijvoorbeeld aan het beantwoorden van hulpvragen van gebruikers, aanpassingen doen in de registratiesystemen, het verzorgen en analyseren van rapportages en alles meer wat nodig is om een organisatie in het sociaal domein naar behoren te laten functioneren.
We zijn flexibel. Zodra de capaciteit weer op orde is, bijvoorbeeld omdat er een nieuwe medewerker is aangetrokken, of door structurele verbeteringen in het registratiesysteem, dan pak je het zelf weer op. En is er weer ondersteuning nodig? Dan zijn we er zolang als dat nodig is, niet alleen voor functioneel applicatiebeheer.
Ook geïnteresseerd in minder administratie en meer tijd voor je cliënt? Meer weten over de mogelijkheden bij jouw organisatie? We staan open voor een vrijblijvend gesprek. Neem contact op met Bertil Brandse, 033-4659115.
Of vul het contactformulier in, dan nemen we binnen een dag contact met je op.