Beheer versus innovatie: twee termen die in basis in spanning tot elkaar staan. Beheer duidt immers op controle, op de zaken beheersen. En innovatie? Dat duidt op nieuw, leren en ontwikkelen. In de kern zijn IT-oplossingen het gereedschap voor hulpverleners, al zijn deze oplossingen uiteraard geen doel op zich, maar gereedschap. En wij? Wij helpen “onze” hulpverleners met dit gereedschap zodat zij hun doelen kunnen behalen. Dit bestaande gereedschap moet uiteraard wel ‘scherp’ blijven (beheer) en als het werk verandert, moet het gereedschap daar ook op aangepast worden (innovatie). En waar mijn gereedschap dan uit bestaat? Dat is de kennis van mijn collega’s en van mij. Kennis van beheer én kennis van innovaties in het sociaal domein.
Snelle rode sportwagen
Weet u het nog? Mijn blog met die rode sportwagen? Daarin benoemde ik dat u graag een snelle en duidelijke oplossing wenst als er zich een probleem voordoet in uw IT-omgeving. Dát is onze beheerrol. Maar tegelijkertijd werken we achter de schermen, door inzet van onze kennis, óns gereedschap, aan innovatie om ervoor te zorgen dat het gereedschap van hulpverleners slim, sterk én passend blijft.
Uitbreiding van het team
Ook wij breiden ons ‘gereedschap’ regelmatig uit. Dat doen we op allerlei manieren: door te ontwikkelen, te verbeteren én door te groeien. Zo zijn we op dit moment op zoek naar een IT-professional die ons dynamische team wil komen versterken. Alles wat wij doen, of dat nou functioneel beheer is, of adviseren rondom de keuze voor nieuwe IT-oplossingen, werkelijk álles heeft te maken met klantvragen en het vinden van een passend antwoord daarop. We zijn áltijd aan het hélpen. Als u nog iemand weet…(Meer informatie over de concrete vacature vindt u hier)
Maak informatie persoonlijk
Hélpen, daar gaat het in de kern om. En of we dat doen in de vorm van beheren of innoveren is in basis niet van belang. Zolang wij er maar voor zorgen dat hulpverleners passend gereedschap hebben. Want daarmee kunnen zij jongeren en hun gezinnen beter helpen.
Hartelijke groet, Bertil Brandse
PS Binnenkort ontvangt u van ons een kort klanttevredenheidsonderzoek. Helpt u ons mee om nóg beter te ontdekken wat onze klanten belangrijk vinden in onze dienstverlening?